Du behöver inte vänta tills allt lugnats sig för att börja ta hand om dej.Livet handlar inte om att göra allt perfekt, Det handlar om att ta hand om dej i din takt och njuta av livet.Passa på i sommar att göra lite övningar med reflektioner som hjälper dej stanna upp, lyssna innåt och värdesätta dej och ditt liv.
Läs mer om VIVUS 3.0 på. levochmabra.se